sâmbătă, 26 septembrie 2009

răceala

nu-mi prea plac ceaiurile, le beau cateodata doar iarna cand vin îngheţată de afară şi nu ştiu cum să mă încălzesc mai repede. Şi le mai beau atunci cand sunt răcită, adică azi.

Dureri în gat, tuse şi cam atat pană acum, sper să nu fac febră, că atunci e mai nasol. Şi asta de la o îngheţată care a fost atat de rece, că nici măcar nu i-am simţit gustul. Vorba aia, mi-am cam făcut-o cu mana mea, dar nah ce să faci, cand ţi-e poftă uneori mananci şi abia după aia te gandeşti la consecinţe. Aşa şi eu. Exact după ce am terminat de mancat respectiva îngheţată mi-am zis oh sigur răcesc acum. Şi după nici o zi jumate au apărut primele simptome.

Un weekend liniştit, sub plapumă cu o carte şi cu ceaiuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.