duminică, 13 septembrie 2009

gelato

zilele astea am o poftă nebună de ingheţată, dar nu orice ingheţată, am poftă de îngheţată de aici.

Este cea mai buna îngheţată pe care am mancat-o eu pană acum. Este la cornet, densă şi are cel mai bun gust. Preferata mea este cu fistic şi panna cotta. Şi am un dor de îngheţata asta, numai zău că nu-mi vine să merg pană în italia numai ca să mănanc ingheţată, iar prietenii mei care vin de acolo nu au cum să-mi aducă. Şi de fiecare dată cand se întorc în ţară mă întreabă ce vreau şi răspunsul meu este acelaşi, vreau îngheţată! Iar ei imi raspund mereu să mă gandesc la ceva posibil de adus, nu imposibil. Bineînţeles că am căutat-o şi la noi, dar oricat de bine ar semana cu cea din italia, gustul nu e acelaşi nici pe jumătate.

Deci anul ăsta nu s-a putut nici cum să ajung acolo, dar la anul zău că dau o fugă numai ca să mananc înghetată!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.