luni, 14 septembrie 2009

prima zi de şcoală

îmi amintesc de primele zile de şcoală din generală, parcă alea erau mai pline de farmec. Înainte de a începe clasa întai eram tare nerăbdătoare pentru că vroiam sa ştiu să citesc mai repede, dar mama a considerat ca trebuie să învăţ de la învăţătorul meu. Şi deci nu m-a învăţat. M-am ofticat pentru că aveam ceva prietene mai mari care ştiau deja citi, şi na vroiam sa nu mă aflu în inferioritate faţă de ele:)

Cu vreo 2 săptămani înainte de începerea anului şcolar se făceau pregătiri intense, cumpăram împreună cu ai mei haine, rechizite şi doamne ce mult imi plăcea!

Toate dimineţile de 15 septembrie erau răcoroase şi de cele mai multe ori ploua şi trebuia să-mi adaptez garderoba pregătită de seara, că imi era rece şi nu mai puteam merge îmbrăcată cum imi propusesem. Şi cu emoţie în gat şi însoţită de mama plecam spre şcoală.

La şcoala toţi eram nerăbdători să ne întalnim cu domnul învăţator, să-i povestim ce am făcut noi în cele 3 luni de vacanţă. Noroc că eram doar 13 elevi în clasă!:)
Urmau după aceea poveştile între noi colegii, fiecare se "lăuda" cu cate năzbatii a făcut peste vacanţă şi pe unde a fost plecat.

Ajunsă acasă, luam fiecare carte pe braţe şi o răsfoiam în parte, după care treceam la învelirea lor şi fiecăreia îi atribuiam un caiet pe care stătea scris frumos numele, prenumele meu şi materia.

Azi parcă mă cuprinde nostalgia cand văd elevii că se întorc de la şcoală cu cărţile sub braţ şi îmi este dor de primele zile de şcoală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.