marți, 18 august 2009

zilele astea...

zilele astea sunt din ce in ce mai periculoase. Daca pana ieri am reusit sa ma lovesc la mana, la picior, iata ca azi m-am accidentat la ochi cu usa de la masina. Oricat de mult as incerca sa-mi dau seama cum a fost posibil, nu reusesc. Imi tot spun ca o fi neatentia, dar parca-i prea de tot. Nu mi se vindeca bine piciorul, mana, ca reusesc sa ma accidentez la altceva. Si partea nasoala este ca doare si o perioada raman si semne. Cred ca cel mai bine ar fi sa ma ascund in casa si sa nu fac absolut nimic zilele astea...

2 comentarii:

  1. join the club! eu sunt tot timpul plina de vanatai pentru ca ma lovesc de tot ce ma inconjoara. ultima data, mi-am lovit bratul de usa de la balcon... nimeni nu m-a crezut. dar nu e o solutie sa stai in casa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ha, deci nu sunt singura!:),in ultima vreme ma speriasem ca numai mie mi se intampla

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.