miercuri, 26 august 2009

de ce?

ma intreb de ce unii oameni nu au liniste, de ce nu se multumesc cu cat se poate sti pentru moment, de ce de fiecare data pun aceleasi intrebari, de ce nu-si vad de viata lor, de ce sunt atat de bagaciosi, de ce ii intereseaza mai mult viata altora decat propria lor viata... Zici ca traiesc doar sa-ti stie tie viata si sa ti- o organizeze, ca stiu ei ce-i mai bine pentru tine. Mai demult ma amuzau teribil astfel de oameni, azi parca m-am saturat sa tot aud aceleasi intrebari. Devin enervanti.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa ai in preajma doar oameni buni, da-i la o parte pe cei care te incomodeaza. Eu asa fac: elimin ce nu-mi place, pastrez ce imi place. Simplu!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte buna metoda asta cu eliminatul, insa la mine e mai greu pt ca acesti oameni imi sunt rude si, desi nu ma vad cu ei decat rar au mereu pregatite acelasi set de intrebari pentru mine.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.