marți, 4 august 2009

somnul meu si luna plina

putin dupa miezul noptii ma pun sa dorm, dar dupa 20 min de incercari constat ca nu pot sa adorm. Ma gandesc de ce oare? Si atunci un gand ma loveste...fug repede la geam si o vad pe ea, mareata luna, cu forma aproape-i rotunda, impunatoare pe cer...deci da, luna plina, somnul meu este nul. Ciudat, stiu. Si uite asa in noptile in care este luna plina eu nu reusesc sa adorm decat spre dimineata. Si este ciudat faptul pentru ca nu pot nici sa citesc deoarece mi se face somn. Deci somnul ar exista daca as reusi sa adorm...Nasol. Cam atat, fug repede sa-mi iau revansa pentru azi noapte. Ma gandesc ca as putea transforma zilele astea in nopti si noptile in zile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.