luni, 10 august 2009

vara/toamna

sunt melancolica. Mi-am dat seama de azi dimineata ca nu mai este foarte mult si vara se sfarseste. Si asta ma cam intristeaza. Nu-mi place toamna. Toamna ploua si e frig. Si asta poate fi deprimant cateodata. Imi amintesc ca in copilarie imi placea toamna doar asa pentru 2 zile si dupa aceea vroiam sa fie iar vara. O zi pentru prima zi de scoala cand asteptam sa-mi revad profesorii si colegii si o zi pentru ziua mea de nastere. Atat, dupa aia ar fi fost super sa fie iarasi vara si vacanta:). Acum nu mai astept toamna aproape deloc ca la scoala nu mai merg, iar cu fiecare serbare a zilei de nastere imi dau seama cat de repede trece timpul asta...
Deci preferata mea este vara, vara pentru ca iubesc soarele, pentru ca pot sa ma imbrac cat de lejer, pentru ca fructele sunt preferatele mele, pentru ca ador marea, vara pentru ca e concediu...

3 comentarii:

  1. oh, si eu sint mare iubitoare de vara, soare, flori...I'm a summer girl, nu conteaza daca e canicula...toamna, iarna ma apuca toate melnacoliile...dar este inca vara si vreau sa ma bucur de ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. exact asta simt si eu, vara e cea mai tare si cea mai faina:)...have fun!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.