miercuri, 7 octombrie 2009

chestii

e frig, mohorat şi soarele ne-a părăsit. Nu-mi place perioada asta. În casă este mai rece decat afară. Noroc cu ceaiurile că ne mai salvează, deşi nu mă prea împac cu ele decat în situaţii de genul ăsta. Acum îmi dau şi eu seama de utilitatea lor. După o cană de ceai ţi-e cald.

Afară, în schimb e frumos. Parcul este plin ochi de bebeluşi în perioada asta, care de care mai frumoşi. Este lumea lor.

Ce este enervant este faptul că pană să ajungi în parc e cale lungă. În speţă de cand au început studenţii şcoala. Traficul e îngrozitor. În autobuze, troleie efectiv nu poţi respira, aşa sunt de pline. Fiecare se grăbeşte, nu contează că te-a călcat pe picior, că te lovoşte cu sacoşele. Trebuie să urce şi el în autobuz. Mulţi nu mai ştiu ce e aia răbdare. Ăştia ar fi, în primul rand cei mai în varstă.

Cam atat pentru azi...

2 comentarii:

  1. De citeva zile la NY este asa frumos, asta dupa o perioada in care am avut caciula, caci sint tare friguroasa. Din pacate nu avem incotro, trebuie sa ne resemnam ca iarna vine peste noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. uite că nu mai am de ce să mă plang, de cateva zile şi aici este o vreme f. frumoasă! deşi uneori mai plouă, dar măcar nu este rece...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.